Kiviefe Beneginizi basil besliyorsunuz guzel anneler...ve suton yarayip yaramama durumu nedir...hani baz3n suton yariyor deniyor yaramama ihtimali varmi??? 3 ayligiz anne sutu aliyor sadece
Cansubarin Kiviefe anne sütünün yaramama ihtimali olduğunu sanmıyorum ama çocuk kilo alınca derler sütün yaramış diye ama dediğim gibi anne sütünün yarama ma ihtimali yoktur bence