Kızlar bebeğinizin testisleri eşit mi yoksa biri aşağıda biri yukarıda duranlar var mı. Bebeğimin testisleri biri aşağıda biri yukarıda ikiside torba içerisinde fakat eşitsiz duruyor. Doktora sorduk bir problem yok diyor ama kafama takıyorum yukarda olan testis bazen altını açtığımda daha da yukarı çıkmış oluyor kasığa doğru var mı böyle olan?