Zepnepzeynep Arkadaşlar bebeğim 2800 doğdu. 2 ay kontrolünde 5 kg idi. Sadece anne sütüyle besleniyor. Herkes sürekli çok zayıf bu çocuk, aç bu çocuk diyorlar çok üzülüyorum. İnsan görmek istemiyorum artık. Sizinkiler ne durumda 😞
Deletedmom277 Zepnepzeynep her ay 1 kilo almış daha ne alacaktı . Siz ne takıyorsunuz olması gereken kilosunda
ozzge Zepnepzeynep milletin lafını dinleyecek olursak ohooooo.... Doktorunuz normal dediği sürece etrafa kulak asmayın. Gayet sağlıklıdır içini karartma
ebrupoyraz Zepnepzeynep insanlar boşver onları bebeğinle günlerinin keyfini çıkar ne kadar boş konuşan moral bozan Bi milletiz
Cansubarin Zepnepzeynep üzülme canım benim çocuğum 2700 doğdu 4500 şuanda kilosu gayet yerinde bi ay 20 günlük bebeğim her bebek tombul olmak zorun da değil sen insanların söylemine bakma
elassmom Doktoru zaten kilo alımı iyi olmasa size söylerdi takviye için. Ayrıca güzel de kilo almış. Persentil tablosundan takip edebilirsiniz.
Bebekveben Benim bebeğim 2246 doğdu 36 haftalık. Şu an 2ay 17 günlük yaklaşık 4 kilo. İlk 1 ay nerdeyse hiç kilo almadık sarılık atlattık 40ında anca geçti. Bana da diyor millet takmıyorum artık,
Bebekveben Benim bebeğim 2246 doğdu 36 haftalık. Şu an 2ay 17 günlük yaklaşık 4 kilo. İlk 1 ay nerdeyse hiç kilo almadık sarılık atlattık 40ında anca geçti. Bana da diyor millet takmıyorum artık,
AselRuveydam_12 Annem her zaman canı içinde olsun yeterki zayıf yada şişman olması önemli değil derdi çok doğru hiç kimseyi takma bebeğinle bu güzel vakitlerin tadını çıkar ben öyle yapıyorum☺️
Zumraderya Zepnepzeynep yok canım gayet normal benim kızimda 2.650dogdu şuan 2,aylık olmak üzere 5kiloya yakınız Dr oo çok iyi almış diyor takma kimseyi kimseyle de kıyaslama herkesin bebeğinin doğum kilosu farklı çünkü
Rhk01 Kızım 3600 doğdu 4. Gün 3200 e düştü kilosu sütüm gelmedi.. sonra hızla kilo aldık şuan 2 aylık 5700 seninki gayet iyi..