Hazal Barsem1912 ayy aynı 43 günlüğüz çocuk ses olmayınca uyumuyor tek gözle bakıp kapıyor gözünü yüksek seste 😆
aylin3834 Onedroplove benim kızım 6buçuk aylık oda doğduğundan sizin anlattığınız gibi.Yanında hapşurmaya öksürmeye korkar olduk.Onları bırak bi anda normal sesle konuşsan ona bile sıçrıyor.Biz hala bir çözüm bulamadık 😕
Susuali Onedroplove ben ilk doğduğunda hep müzik açtım. Hatta şu anda da uyumazsa müzik açıyorum öyle uyuyo. Korku falan olmadı. Sese alıştırmaya çalış bence
Onedroplove Gorursensoyle hala kundaklıyormusumuz ilk 1 ay kundakladım şimdi etrafı keşfetmeye başladı çok sinirleniyor mecbur açıyorum geri
Gorursensoyle Onedroplove gündüz kundaklamıyorum ama gece uykusuna geçerken kundaklıyorum uykusu uzun olsun diye hem havalarda soğudu artık ben doğuştan beri yapıyorum
aylin3834 Onedroplove valla bizimki devam ediyor eskisi kadar en ufak sese korkmasada hala korkuyor inşallah en kısa zamanda geçer 😇
Onedroplove Gorursensoyle gece uykusunda sıkıntımız yok çok şükür Sadece acıkınca uyanıyor o yüzden Kundaklımıyorum teşekkür ederim yinede tavsiyen için
Seymalvina Onedroplove aynen benimde öyle boğazımda gıdıklanma oldu öksürmemek için kendimi zor tuttum 🤣