Onedroplove İyi akşamlar sevgili anneler, Oğlum 2 ay 20 günlük doğduğundan beri yüksek seslere çok korkuyor sıçrıyor uykudan uyanıyor kucağımda bile dışardan Yüksek sesle araba geçse sıçrıyor hapşırma sesine bile sıçrıyor yaşayan varmı neden böyle oluyor ne zaman geçer bu durum beni çok üzüyor 😔
Deletedmom131 Onedroplove Benim oğlum da öyle canım üst katta yere bisey düşse hemen sıcrıyor veya evin icine kapı açılıp kapansa dahi sıcrıyor sanırım her bebek böyle büyüdükce gecer insallah
Barsem1912 Onedroplove bizim de 22 günlük çok alıştı yüksek sese o yüzden umrsamıyor tek gözüni açıyo sonra geri uykuya yanında çığlık at umursamaz
Onedroplove Barsem1912 teşekkür ederim canım inşallah darısı bizim başımıza zaten zor uyutuyorum birde en ufak sese uyanınca çok zor oluyor
Hazal Barsem1912 ayy aynı 43 günlüğüz çocuk ses olmayınca uyumuyor tek gözle bakıp kapıyor gözünü yüksek seste 😆
Kcansu Bizimki de oyle yuksek ses kapi carpmasindan korkuyor ustunu orterken bile sicriyor. Biraz once yuksek sesle konusulunca cok korktu aglamaya basladi zor sakinlestirdim😬 alisicaklar zamanla
Mommadam Ilk doğduğunda daha rahattı bizimki şimdi her sese sıçrıyor çünkü 2.ayda işitme duyusu daha kuvvetli olmaya başlıyor o yüzden .
Onedroplove Mommadam öylemi ama bizimki doğduğundan beri her sese sıçrıyor inşallah geçer en azından tek değilmişiz rahatladım teşekkür ederim ☺️
Barsem1912 Onedroplove istersen sende alıştırmaya çalış kuzum çokta küçük değilmiş Maşallah zorluk çekersin bi yere gidince
Onedroplove Barsem1912 nasıl alıştırıcam canım kendimizi kısıtlamıyoruz yüksek ses müzik tv hep açık hapşırıyoruz öksürüyoruz ama hiç düzelme olmadı