M987 kızım 1.5 aylık sadece mamayla besleniyo, kabızdı günlerdir. Mamasına zeytinyağı damlatmayı denedim, masaj denedim, belden aşağısını sıcak suda bekletmeyi denedim hiç biri fayda etmedi. Çözümü mama değiştirmekte buldum. Sma kullanıyorduk hipp e geçtik. Hipp mamanın daha içtiği ilk biberonunda kakasını yaptı 🤤 sizinde bebeğiniz mamayla besleniyorsa mamadan olabilir 🙄