annesiyavrusu_ Üç aylık kızım uyku saatlerinde inanılmaz ağlayıp sadece bahçeye çıkardığımda sakinleşir uyuyor. Bi yeri falan mı ağrıyor diye düşünüyorum ama dışarda sesi çıkmıyor ne yapmalıyım bilmiyorum
annesiyavrusu_ basaksahinx aslında serinledi daha sıcak olduğu günler de olmuştu ben hasta olmasından korkuyorum