Sevilay61 Ben kullandım lr ınkini çok da para vermiştim ama memnun kalmadım artık kullanmıyorum. Temizleme işlemi sırasında gözenekleri çok açıyor gözenekler büyüydükçe daaha çok kir doluyor sonra sıkılaştırıcı losyon kullanmak zorunda kalıyorsunuz