Kızım 3 yaşında ve ikizlerim oldu oğlan 1 buçuk aylıklar. Doğuma annemlerin yanına geldim burda rahatım ama dönünce nasıl bakıcam tek başıma bilmiyorum kızı her istediğinde çıkaramicam hatta ben de hiç çıkamicam artık belki annem de burda kal bu kış diyo ama kızım da babamı özledim deyip duruyo ister istemez düzenini özlüyo insan ama geri dönünce yapamamaktan da çoookk korkuyorum…. var mı böyle benim gibi tek bakıp yaptım oluyor diyen 🥲