Merlinlin evet malesef emerek uyuyordu, gece de gündüz de, ilkten öğle uykuları çok zor oldu, uykusu sıkıştırınca ağladı çok, kucağımda pışpışladım, 3 gün sonra kucakta uyuya kaldı, aynı şekılde gecede öylece alıştı, gece kalkınca da su verdim pış pışladım alıştı,