Pelinnnn7 Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 13 günlük dün rota aşımızın ilk dozunu olduk bebeğimin normalde kakası daha sıvı oluyordu bugün kuru bir şekilde çıktı aşıdan sonra başınıza geldimi kabızlık oldu mu sizlerdede ?
Merve_poyraz1 Pelinnnn7 kabız değil de hemşire bana kakasindan cikcak demişti etkiliyormus kakayi yani
Zeynepcndr3 Pelinnnn7 Bizde dün olduk hemen bi kaç saat sonra kakası yeşildi 😣 hemşire bişey demedi sonra baktım internetten yeşil olabiliyormuş kakayı etkiliyormuş kanlı gelmediği sürece sıkıntı yokmuş bi an korktum aşı olduğumuzu unutmuşum üşüttük sandım 🙈 bilgisi olan var mı normal mi bu durum
Pelinnnn7 Merve_poyraz1 bana hiç bişey demediler değişik bi kokusuda oldu kakasıda böyle kurumaya başlamış suyunu çekmiş çamur gibi aynı korktum 🤣