Seymaeymen Bana biogagi önerdiler probiyotikli diye , çocuğumda kabızlık problemi var çok gaz varmış . Kullanan varsa önerilerinizi yazar mısınız lütfen 🙏
DunyamMavi Seymaeymen bio gaia çok işe yaradı bizde ama bildiğim kadarıyla o gaz damlası değil bağırsak geliştirici damla. Bize onunla birlikte ayrı gaz damlası verdi doktor. Metsil ve sab simplex kullandık ama bence bio gaia sayesinde bitti 30-60 günler arasında bildiğin kolik bebekler gibi saatlerce ağlıyordu çıkaramıyordu. 60. Gün bi anda bitti gaz sorunumuz. Bio gaia Hala devam ediyoruz. Gaz damlalarını bıraktık.
Suheylacihan DunyamMavi resmen bana umut verdiniz bizde şuan 48 günlüğüz aynı ilaçları kullanıyoruz. Dediğiniz gibi saatlerce ağlaması vardı hala daha var azalıyor gibi. İnşallah 60.günde bizim de kesilir DunyamMavi
Tuana35 DunyamMavi metsil biogaia ve sab simplex üçünü aynı anda mı kullandınız acaba bende sab simplex kullanıyorum da doktor metsil ilacı yazmış siz ne yaptınız nasıl kullanarak fayda gördünüz yardımcı olurmusun
83turuncu Biogaia bagırsak geliştirici nurse hurveys gaz damlası çok işe yaradı öncesinde Şam simplex kullanmıştım ama ger bebekte ilaç fark edebiliyor etkisi
[silindi] Seymaeymen bize önce sağlık ocağı vermişti bi tane hiç işe yaramadı sonra arkadaşımın önerisi ile relactaz aldık o da olmadı en son doktorum biogaia verdi ilk haftadan hemen etkisini gösterdi bebeğim çok güzel pırtlar yapıyor 🤭😁
Havva450 Seymaeymen Bende kullanıyorum canım kaka yapmasına bir etki etmedi bence yaklaşık bir aydır kullanıyorum.bir de isocol kullanıyorum bu işe yaradı bence.cok gazı var da ki benim var her emzirmeden önce bir çay kaşığı zeytinyağı ver demişti doktor her emzirmede değilde günde 3-4 çay kaş veriyoum hem gazını alır hemde kaka yapar kakasını yaptığını doğru.
Besraesin Nurozcanx bizde onu kullanıyoruz 27 gunluguz damlamız bıttı doktora sormadan almamdq sakınca var mı
Adenbebi Zeyzeyno nasıl veriyordunuz bebeğe ben suyuna yada çayına 10 damla damlatıyorum ama pek etki göremiyorum
ElvanBurak Seymaeymen hem bereketsiz hem pahalı bende aldım ısıme yaramadı sap sımlex aldım hem büyük hem de ıcıne Bıraz zeytın yağı koydum karıştırırdım o sekılde duzenlı verıyorum ve baya farkettı