Arkadaşlar merhaba oğlum bugün 45 günlük oldu 20 gün erken doğan bir bebek bu arada neyse doğum kilosu 3310du ama ilk hafta kaybımız oldu 3200e falan düşmüştü çok emen bi bebek babası da iri ondan da olabilir diye bunu belirttim neyse bebeğim şuan 5kg. Bir konu okudum az evvel 4 aylık bebekleri 6,5-7 kg olan aileler varmış bizimki hızlı mı ilerliyor acaba diye merak ettim yorumlarınızı bekliyorum