Merhaba sevgili anneler, 1 eylülde doğum yaptım oğluma özafagus atrezisi teşhisi koyuldu. Henüz ameliyat olmadı mideden besleme yapılıyor. Daha önce bu hastalığı duyan, tedaviyle iyileşen çocuğu veya bir tanıdığı olan var mı? Nasıl bir yol izlemeliyiz inanın bilmiyorum.