Merhaba daha öncede işe başlama konusunda yazmıştım ama bu sefer sorun çok başka malesef çalışmaya başlıcağım yer evime uzakta annemlerde işyerimin orda oturuyor ben bebeğimide götürüp orda bırakıp öğle arası emziririm herhangi bir sorun yaşarsa beni isterse hemen yanında olurum diye düşünüyordum kendimcede içim öyle rahat edicek açıkcası bırakmak bir anda çok zor geliyor ama eşim çocuğu oraya götürmeye ne gerek var emzirme sabah giderken bide akşam gelince emzirirsin olur biter deyip duruyor beni asla anlamıyor benim annem burda bakar merak etme deyip duruyor sorun benim için kimin baktığı değil bebeğimin bana yakın olmasını istediğim için diyorum ama hiçbir faydası olmuyor ben mi abartıyorum sizce bende tabiki evimizde kalsın rahat etsin bebeğim istiyordum hep ama iş böyle olunca benim gidip emzirme imkanımda olmuşken bu fırsatı ona vermek istiyorum sadece