Dermatolog şöyle söylemişti, örneğin 50 spf kullanıyorsan acılan ürün 1 yıl sonra neredeyse yarı yarıya koruma özelliğini kaybeder demişti. Yani 50 spflik 30 spf e yakın bir koruma sağlayacaktır, 30 un ertesi yıla koruması yok kadar azalacaktır zannediyorum. Tabii skt dahilinde ise. Bence açmazsanız sorun olmaz.