Fsv günde 4 5 cişli bez yapıyosa doğmuş demek ben sağarak verıyrm canım emmiyo ama bez sayın iyiyse doyuyo demektr sarılık oldugu için emmediği için zorlayamadm ıkı ay bıberonla verdm alıştı o yuzden sagıyorm sürekli baktrmana gerek yok degerıne ben beş günlükken yaptrdm bıdaha 15gün snra baktrdm daha snra ta bı ay snra baktı doktor gecıyo sakın üzülme ben kendımı boşuna yıprattım senı cok iyi anlyrö ama kan uyuşmazlığı da malesef gec gecıyo bole ne fotolari var bakyrm da smdi pamuk gbı sabır az daha