Mcnkarsel Merhaba 👋🏻 Şu an bebeğim 5 aylık ve bugün az az kanamam oluyo. Dogumdan sonra ilk adet gördüğünüzde yoğunmu olmustu yoksa böyle az az mı geldi? Karnımda ağrıdı hafiften, bir sinirlilik halide var. Adetmi oldum kestiremiyorum
Elifbeyzam Mcnkarsel yoğunluğunu hatırlamıyorum ama benim doğumdan önce nerdeyse hiç karnım ağrımazdı doğumdan sonra regli olunca ilk günü deli gibi karnım ağrıyor 😓
Mcnkarsel Handeasel çok az az geliyo halbuki sabah ilk leke geldi. Normal adet kanamam gün içerisinde hemen yoğunlaşırdı. Az az gelince emin olamadım. 🤷♀️
Handeasel Mcnkarsel benimde ilk bir az az geliyor bir kaç gün sonra biranda yoğunlaşıyor ve çok sinir bozucu oluyor çok yoğun geliyor
Haticerdogan Mcnkarsel ben 52 günlükken oldum. Normal regl döngüm gibiydi hatta biraz daha fazla ve uzun sürdü
Haticekaya1808 Mcnkarsel doğum yapalı 3 ay oldu ilk reglimi erken oldum emziriyorum mama da almıyor aktif emen bir bebeğim var yani. İlk 2 gün Kanamam aşırı fazla oldu normalde de yoğun oluyordum zaten bu arada sezeryan oldum .