Bebeğim gece çok huysuzlanan bi çocuk değil çok şükür iki saatte bir mama içmeye uyanır sonra içince geri uyur ama ben o aralarda gece 3 e kadar uyuyamıyorum ve 3 den sonra haliyle uykum geliyor aralardaki uyanmam beni çok yıpratıyor. Hiç uyumamayı ve sabah 7 den sonra 12 ye kadar kayınvalideme bırakmayı alışkanlık haline getirdim siz nasıl çözüm buldunuz benim gibi olan var mı yada uykusuzluğunuza nasıl çare buluyorsunuz alışıyır muyuz bir süre sonra yoksa fikirlerinizi paylaşın lütfen 🙏