ysmozl Bebeğime biberonla süt verdiğimde kusuyor ama emzirdiğimde kusmuyor neden kusuyor acaba bilgisi olan varmı
Balim38 ysmozl Lansinoh alın rahat etsin bebeğiniz. Kusma olayı doyunca fazlalığı atıyor diye biliyorum. Doktorunuza sorun yinede Birde bebeğim kusuyor diye post açarsanız daha çok yazan olur 👍 Sağlıkla büyüsün inşallah 🥰🤲🏻
edanrr biberon değiştirip bir de öyle deneyin bakalım lansinoh marka çok iyi bir ürün s m l başlıklı bebeğinizin ay durumuna göre alabilirsiniz
ysmozl Balim38 lansinoh ve mam markasını denedim hala aynı sadece fazlalığı değil emdiği tüm mamayı olduğu gidi kusuyor fışkırtarak. Verdiğiniz bilgi için teşekkür ederim