Azizecakir Emzirmeyi 2 ay önce bıraktım ama gogsumden hala süt geliyo tekrar emzirilirmi bebehim tutarmı
Haliagaoglu Azizecakir kendi istediğinizle bıraktırdaysanız tekrar vermeniz anlamsız. Emzirme bitirildikten sonra 6 ay kadar süt gelme durumu olabiliyor diye okumuştum. İlla ki vereceğim diyorsanız da doktorunuza bir danışın bence.