MiracAlpinveUmutunAnnesi sirke kolonya vb şeyler sürmeyin. Damarlar bunlar sürüldüğünde büzüştüğü için ateş o an düşüyor bu maddelerle. Ardından damarlar açılınca daha fazla yükseliyor. Dilediğiniz doktora sorabilirsiniz. Yapılması gereken herşeyi yapmışsınız zaten. Sıcaklığını kademe kademe düşürerek duş aldırabilirsiniz sık sık. İlaç değil neticede. Üşütmedikten sonra zararı olmaz.