10 aylık oğlum, 1 ay önce alkış yaptı 2-3 kere sonra tekrarlamadı. Gel gel diye seslenip ellerini gel gel yapıyordu onu da bıraktı, bu hafta içerisinde 1 kere bay bay yaptı hem sesle hem komutla sonra yine yok 🤣
Unutuyor mu acaba, ben yaptıkça halen ellerimi inceliyor, tekrarlamaması normal mi