Xsedapolat1 Kızlar 9 ay 10 günlük bir oğlum var bağışıklık güçlendirici almayı düşünüyorum sizler ne kullandınız tavsiyeleriniz neler?
DefnesMother Bizde dün eşimle konuştuk bunu bağışıklık güçlendirici bişey varmı alalım diye. Neyse burda bekleyeyim bakalım neler kullanıyorlarmış 😊
ipekk05 Xsedapolat1 7. ayından beridir kullanıyorum sadece bir yaşına kadar bir çay kaşığı verdim sabahları şuan 14 aylık doktoru bir tatlı kaşığı verebilirsin dedi çok sık hasta olurdu bebeğim immun44 kullanalı çok şükür diyeyim 😍
Xsedapolat1 ipekk05 benim oğlum da çok sık hasta oluyor alalım bakalım inşallah hastalıklar son bulur