Yusufum0633 geçmiş olsun canım Allah şifa versin tez vakitte annene , babama ve tüm şifa bekleyenlere. Benim de babam kanser senin ne yaşadığını şuan en iyi ben anlarım. 2,5 ay önce teşhis kondu doktor babamı çıkarıp direk benim yüzüme söyledi baban kanser diye. O gün ben 20 yaş daha büyüdüm işte o yükle. babamın o gün şehir dışına sevki olup hastaneye yatışı olana kadar sakladım babamdan hayatımız o gün değişti gözümün yaşı hiç dinmedi. Ne biz babamıza belli ettik ne o bize ama gün geçtikçe o da kabullendi biz de. bastan adını anlamıyorduk hastalığın.şuan üzerine konuşabiliyoruz kabullenme sürecinden sonra daha iyiye gidiyor herkesin psikolojisi.