9 aylık bebeğim yataktan düştü, alçak bı yatak da değil, röntgen çekildi her yerinden bir şey yok dediler ama çok ağladı, çok çok ağladı bebeğim uyudu da sakinleşti, arada uyanıyor emziriyorum uyuyor. Çok korkuyorum, çok suçluyum. Eşim küfürler savurdu, annesi bizdeydi ters ters baktı. Bebeğim uyuyali 2 saat oldu. Ne kadar zmana gectikten sonra tehlikesi olmaz