Bellabellaa Hava soğuk ayaklarım dondu o da üşümüş uzun pijama çorap giydirdim ama kesinlikle örtmeme izin vermiyor uyuyo olsa bile çarsafı üstüne örtünce hemen uyanıyor ittiriyor istemiyor napmam lazım kışın napcam ben😞
Vldnkrgl Bellabellaa evin sıcaklığına göre kumaş kalınlığı değiişen uyku tulumları var. Giydir uyut örtmene gerek yok mis
bonjour_maman Bellabellaa biz yanıyoruz ne gece örtmesi bişey örtmeden yatırıyorum hava okdr sıcak siz nerde yaşıyorsunuz da hava soğuk 🙄
Deletedmom5284 Bellabellaa her mevsime göre var canım ben lcwaikikiden alıyorum oda sıcaklığına göre almalısınız tog değerleri oluyor googleda yazın size uygun olanı bulursunuz Uyku tulumu tog değerleri Böyle yazın çıkacaktır hiç üstünü örtmenize gerek yok
EceTuran bonjour_maman evet yaa. Biz butun camlar acik yatiyoruz. Hep terleyerek uyaniyor. Keske hava burdada soguk olsaydi. Sjjsjsj
1mehmethaninannesi Benim bebeğim de sevmiyor. Ama ben sadece karın bölgesini örtuyorum karni ağrımasın diye.
bonjour_maman EceTuran ince asklı zıbın giydirip yatırıyorum yinde terliyor acaba hanfendi nerde yaşıyo da soğuk 🤷🏻♀️
ruveydaensar bonjour_maman ülkenin her yeri geceleri sizin yaşadığınız yer gibi değil ne hoş ki. Yaylalar, yüksek ilçeler, dağlık bölgeler, serin evler var yani. İrite oldum yorumunuza kusura bakmayın iğneleyici sözlerinize karşılıksız kalamadım
bonjour_maman ruveydaensar pardonda post sahibi senmisin sana ne oluyo acaba ben orda ne yazmşım da iğneleyici diyebiliyorsun ülkenin her yeri yanıyo “gece” bile soğuk demesine şaşırdım ayrıca irite olmqnda beni hiç mi hiç ilgilendirmiyor hadi bay.
Busragokceberra Bellabellaa 21 aylıktan selamlar asla ortturmuyor direk açıyor bazende ortunce uyanıyor
Mavis34 Bellabellaa aynı benimkide öyle çığlık çığlığa uyanıyor örtüyü farkedince. Uyku tulumu giydirecegiz serin havalarda mecburen
BeyzaN77 Bellabellaa aynı benm de asla ortturmuyor hafifçe ortuyoum uykudayken ayaklarını havaya kaldırıp örtüyü atıyor üstünden😂😂bende tekrar örtüp boşlukları kollarının altından skstryorm örtüyle ama uyku sırasında alıyor yüzüne çekiyor flan korkuyorum .. kış gelmeden tulum almak sart
otose_san Bellabellaa uyku tulumu edinin, ayaklarını da kapatacak modellere bakın. Ben örtüyorum ama nafile hop açıyorlar