MelinayAsel29 Kizim 2 yasinda ve bana cok duskun ve bana olan düşüklüğü en üst safhada. 28 aylık hatta ve annem bakacak. Ne yapmalıyım bilmiyorum beni neler bekliyor bilmiyorum. Çalışacağım işte tüm sorumluluk bana ait olacak bunun sorumluğunda yükü ağır
1mehmethaninannesi MelinayAsel29 öncesinde biraz maruz bırakma yapmanız lazım. Çalışmaya başlamadan önce annenizle bir iki saat günde yalnız bırakın alıştırın Evden gitmeden yalan söyleyip çıkmayın Onu karşınıza alıp yetişkin birey gibi annenin ise gidip çalışması gerekiyor. Eğer anne çalışırsa daha çok parası olacak. seni daha çok gezmeye getirecek daha çok oyuncak alacak. Ve giderken çocukların zaman kavramı gelismedigi için hava kararınca geleceğim gibi belirtin geri döneceğinizi basit kelimelerle (ben basit yazmaya çalıştım ama daha da basit anlatabilirsiniz kendi çocuğunuza göre )