Kızlar bebeğim sadece mama alıyor emmiyor. Hipp mama kullanıyorum ve her öğünde 90 ml içiyor sadece 3 saatte bir içiyor ama zorla normalde 60 içiyor. Hipp mamanın üzerinde 3 aylık bebek her öğünde 170 ml içmeli yazıyor. Ve günde 7 kez beslenmeli yazıyor. Çişi çok az yapıyor ve bezinde pembe leke olmaya başladı ne yapmalıyım ilk iki ay güzel besleniyordu ve her ay 1 kg aldı ayın 7 sinde 3 aylık olcak.