Kızlar merhaba.Bazıları ‘sütünü sağma sütün gitgide azalır benim azaldı dıyor.Kimisi de sağım yaparak 1 yaşa kadar emzırdım dıyor.’
Benım bebegım 2 ay 8 gunluk,hep emzırıyorum ama gece beslenmesınde sut sagıp verıyordum.Olumsuz yorumlar gelınce sutum azalır dıye bıraktım artık.
Siz ne dıyorsunuz?😕