İlk evlendiğim yıllar çektiğimi bir ben bilirim bir Allah öyle diyeyim. Hamilelikte doğumdan sonrasında Baya olmadım artık böbreklerime çıkıyor sistit oluyordum enfeksiyondan fitil krem fayda etmiyordu, neyse geçti derken doğumdan sonra bir kere oldum, 2 gündür yine kaşıntı yanma,sürekli idrar hissi var, eşim travazol krem alacak, ben tentürdiyot sürüyorum pamukla ama yanıyor resmen. P.tesi doktora gideceğim ama var mı bir öneriniz korkum bir kere oldu artık sürekli tekrarlar diye. 🥲