Melmel88 benim de sütüm geç ve az geldi, hâlâ daha tam yetmiyor bebeğinm iri doğdu çünkü ama biraz artırdim en azından son haftalarda günde bire düşürduk mamayı. Mamadan önce hep emzirmeyi deneyin, bir damla bile çekse kar. Bazen çok aç olduklarinda süt az geliyorsa da emmek istemiyorlar. Mama verirken gaz çıkarma molası verip memeden deneyebilirsiniz bir de sürekli sağın. En güzeli bebek emdikten sonra sagmakmis. Bu bebek emdi ama süt yetmedi, acil süt üretilmesi lazım diye beyne sinyal yolluyormus. Tamamen arz talep ilişkisi yani, emziremiyorsaniz bile sık sık elinizle sağıp gogsunuzu uyarın. Uyku ve sizin mutlulugunuz da çok önemli. Kafaya taktıkca süt artacağına azalıyor inanın. İlk başlarda 60 ml gelen sütüm bebek kilo alamadı sütüm az psikolojisine girince 30′lara düştü. Kendinize güvenin, bestlak ve humana ben de kullanıyorum. Ekstra promalt da içiyorum o da güzel etki ediyor, yiyeceklerden de bulgurun etkisini gözlemledim. Gaz yapmasin diye içine kimyon koyup tahinli, bol dereotlu kısır yapıyorum. Belki size de faydası olur