Merhabalar, benim bebeğim 14 aylık. Akşam 21.00 gibi uyuyor, sabah 7-8 gibi güne başlıyoruz (gece uyanmaları oluyor, sıcaktan tahminimce). Fakat sanırım tek uykuya geçiş yaptık, zira 12-13.00 e kadar uyumuyor, sonrasında 2.5 saat kadar yatıyor. Bugün mesela 10-12 arası uyudu, sonra 8 saat ayaktaydı uykusu olmasına rağmen. Asla uyutamıyorum.
Böyle olunca yemek düzeni de bozuluyor, bazen öğle yemeği sadece süt olarak geçiştiriliyor.
Sizlerin düzeni nasıl acaba? Yemek saatlerini de yazarsanız sevinirim. Sevgiler