Sakın öksürüğü kesmeye çalışmayın,balgam birikmesi vardır,onu atıyırdur,ciğerleri dolmuştur,onu temizliyordur öksürükle.Siz öksürüğü keserseniz, ciğer temizlenemez.öksürük vücudun kendini koruma mekanizmasıdır.hünde iki defa sabah akşam, başını yan yatırarak enjektörle serum suyu sık,yüz aşağı getirip,sırtına pat pat yap.hemburnu açılsın.hem balgamlar temizlensin.Youtube de osman gönülalın vidyosu var onu izleyin.bu dediğimi her gün düzenli yaparsanız, kolay kolay bu durumları tekrar yaşamazsınız