Eymen_1352 Merhaba Hanımlar emzirme döneminde saç boyatmak zararlımı boyatan arkadaşlar varsa bı sorun yaşadınız mı süte geçiyormu ?
Ask_kokulu_yavrum Eymen_1352 ne hamileyken ne emzirirken hiç boyatmadım ki saçımda boya yok; ama şöyle duymuştum bitkisel boya sürülebilir diğer türlüde dipler yapılmazsa sıkıntı yok
Anonim81 Eymen_1352 3.aydan sonra herhangi bi sorun olmuyor. Bitkisel denen boyalarda bitkisel değil.
Denniscab Eymen_1352 doğumun 15. günü koşarak gittim boyaya, çocuk doktorumuz da, kendi doktorum da bi şey demedi, hamileliğimde yasaklamıştı ama
Eymen_1352 Ask_kokulu_yavrum bebeğim,4 aylık ombre yaptırmak istyrm diplere de ister istemez gelick çok kararsızım