Ben expigment %4 olanı kullandım bir ay olmadan yüzümdeki lekeler geçti ama düzenli kullandım alarm kurdum hergun akşam aynı saatte sürdüm gündüz sürülmüyor bu arada. Çok doğru birşey değil direk eczaneden almak ama cildiyeye gidecek ne vaktim ne imkanım vardı.🤷