Baakpnr- hiç bi ffikrim yok , yani nasıl alışır çocuk kucağa bilemiyorum, kimsenin kucağına gitmiyor sadece benim kucağımda susuyor . Diyorum ya 9 aylık annemin kardeşimin kucağında olsun 5 dk sonra bana elleriyle gel yapıyor sesleniyor beni al diye . Doğumdan önce korona olmuştum ağır geçirdim , 15 gün yalnız bir odada kaldım , doğum anında da pozitiftim ve sonrasında da çok yalnız kaldım negatife ddönene kadar , onunla alakalı mı acaba diyorum artık