Bebeğim 4 aylık doktor treelife demir ilacı yazdı. İçeriğini araştırdım temiz mi degil mi diye. İçerikte bir problem yok ama kullanan arkadaşlarında bir tecrubesini almak istiyorum. Bebeğinizde herhangi bir yan etki yaptı mı? Dişlerinde kararma, Kabızlık gibi? Tadı nasıl? Ne şekilde kullanıyorsunuz?