Tazeanne0650 Herkese merhaba ilk gebeliğim ve 47. Günüm sezaryenle ikiz annesi oldum doktor 40 güne kadar süren kanama normal demişti ama yaklaşık 30’lu günlerden beri süren ve hala bitmeyen lekelenmem var bu normal mi? Sizde ne kadar sürdü