1 aydır internette elbise bakıyorum hem kendime hem bebeğime hiç güzel bise bulamıyorum Eylül sonunda 1 yaşına girecek kızım sonrada giyebilceği sonbahar kıyafeti arıyorum d.gunu yapanlar nasıl bisey aldınız ve nereden. Stüdyo çekimi için de ne giydirsem ikisi icin aynı kıyafetmi alsam beyaz ve pembe arasında kaldım malum elbiseler de 200 dan aşağı yokmuş 700 a kadar varmış bana İnternet sayfası önerin kızlar nasıl bisey alayım. Siz olsanız çekim nerde yaptirirdiniz stüdyoda 3 konseptli mi yoksa ormanlık alanda sonbahar çekimi mi.