Fatma34hak Bebegim 2 ay 25 günlük fakat hala oyuncak vesayre elıyle kavrayamıyor tutmuyor sizce normalmi
Linaamom Fatma34hak tam kavrayamaz zaten şuan biraz daha bekleyin 3.ayın içinde biraz daha iyi kavrar 4.aya gdiiyoruz anca tutmaya başladı
Fatma34hak Hmm cok tesekkürler konusmaya calısıyor asırı gülüyor dönüyor fakat en istediğim şeyi henüz yapamıyor😟
Fatma34hak Baakpnr- İ Baakpnr- yani aa uuu sesler cıkarıyor göz teması kurup karsısındakıne bişiler sölemeye calısyor
la_leomer Baakpnr- benim oğlumda anney demişti 1 28 günlük hatta eşimde duydu çok şaşırdık ilk kelimesi anney oldu o kadar mutlu oldum ki anlatamam
minikaninannesiii la_leomer benimde 3 aylık olacak nerdeyse arada bi anni gibi bi şey söylüyor ama üzerime alınmıyorum tabi çok küçük rastgele söylediğini düşünüyorum ama insan mutlu oluyor yinede 😊