edapskn dikişleriniz belirgin şekilde geçtimi? Bende 1,5 ay sürmüştü az az kanamalar.
Dikişlerimde coktu. O yüzden normaldi heralde. Doktorada gitmiştim 40ım cıkınca herşey normal dikişin cok oldugu için geçmesi uzun sürecek demişti. O yüzden kanamayı önemsemedim o zaman