Ben çalışan bir anneydim , 2 yaşına kadar kayınvalidem baktı bebeğime . O sürede hep blendır vardı hayatımızda . Kahvaltı hep karıştırıp yaptı hiç yemek yeme alışkanlığını kazandıramadım . Başına gelen vardır nolur destek istiyorum ben oğluma yemek yemeyi alıştırmak istiyorum pütürlü gıda sebze meyve tüketsin iştahı açılsın kahvaltılık tüketsin az da olsa bunu istiyorum . Nasıl başlamalıyım ne yapmalıyım ? Bi uzmandan yardım alınmalı mı ? Lütfen bana yardımcı olun tek sorunumuz bu . Herşeyi erken öğrendi uykuyu , tuvaleti ama yemeyi bir türlü alıştıramadım ne yapmalıyım