Musss Merhaba anneler bebegim 1.5 yaşında erkek..goguslerinde ince ince tüyler var .. bugün fark ettim normalmidir doktora sormadan önce size sorayım dedim
Prenseslergibiydim Musss sizinde söylediğiniz gibi sadece tüy bunda doktorluk bişey olduğunu düşünmüyorum… Dökülürler herhalde. Üstte kalsın bilgisi olan yazar 😌