Biz 5. Katta oturuyoruz üstümüzde çatı ve bir evin balkonu var yarı çatı yarı balkon diyebilirim. Her şiddetli yağmurda yatak odasına su akıyor. Yöneticiye ayrı üst kattakilere ayrı söylüyoruz sözde hep yapıldı ama bugün yine akmış hemde çocuğun beşiğine. Beşik su içinde evde yoktum tabi işteydim görmedim beşik tahtadan nemden küf yapmış sinirimden yerimde duramıyorum şu an. Nereye şikayet edebilirim hasarımın karşılanmasını istiyorum başına gelen veya bilen varsa yardımcı olabilir mi