sarmaliklahana Mert1020 evet 2 kutu bitirdik 3.gevtik ve ben sık sık vermıyorum cok sıkılırsam verıyorum ama asırı iyi gelıyor kızıma. 11 ay 20 günlük kızım gğnde maximum 3 kere verıyorum diş sancısı okursa özellikle akşamları ve yatmadan önce verıyorum 👍
Nilufer4141 Dentinox jel Saglıkcı kuzenım verdı bnada baya etkı ediyor 2 haftad bır sürüyorum elini ağzına atmıyor ama sonra yıne başlıyor tabi kaşıntılar yine sürüyorum istersen dene belkı fyda görürüsün