D47 bende hamilelik döneminde olmuştu, bağışıklık sistemi düşünce oluyormuş kendi kendine geçti benimkiler ama hamilelik sonrası bağışıklığım arttığı için geçti.. hpv ve smer testi yaptırın jinekolojik muayene olmanız gerekiyor.. eşe de geçiyor bilginiz olsun, çoğalıyor hatta bağırsaklara doğru ilerlerse tedavisi çok zormuş vakit kaybetmeyin .. doğal yollarla geçmiyor ancak vakit kaybedersiniz