Hanımlar merhaba, doğum yapalı 4 ay oluyor. İlk iki ay lekelenme şeklinde kısa kısa düzensiz regl oldum. Geçen ay gayet güzel, eski duzenimde oldum. Hemen düzene girdiğini sanmıştım 🥲 bu ay 1 hafta geçti olamıyorum belirtileri yaşıyorum ama kendisi gelmiyor bir türlü. Acayip gerginlik yapiyo psikolojik olarak da. Hizlandirabilecegim bir yöntem var mı