EzgiG benim kızım da çok ağlayan bir bebekti o yüzden fıtık oldu. Çapını ölçtü doktor 2,5 cm oldu çocuk cerrahına gidebilirsin demişti ama beni dinlersen 1 ay daha bekle dedi o ay kendiliğinden düzeldi. 3 aylıktı düzeldiğinde. 3cm olsaydı ufak bir ameliyat olacaltı ama çok şükür gerek kalmadı. O süreçte ağlatmamaya çalıştık ağladıkça fırlıyordu ve gittikçe büyüyordu.