Aysenrklbs merhaba kızım doğduğundan beri sağ göz kanalı tıkalıysı ilk aylarda sulanma olup yaş akıyordu sürekli daha sonraki aylarda şiddetli çapaklanmaya döndü sabahları çapaktan gözleri yapışıyor açılmıyordu damla belli bir aydan sonra göz doktoru kontrolü oluyor ona gittik 6aylıktı doktor göz kanalı tıkalı masaj yapacaksınız bastırarak ağlasada yapacaksınız günde en az 6-7kez dedi kendisi muayenede kızıma yaptı çok ağladı gözünden iltihap gibi sulu yeşil çapak gibi birşey çıktı 1yaşına kadar açılabiliyor düzenli masajları yapın açılmazsa küçük bir operasyon ile biz açacağız 10aylık olduğunda dedi masaj ve göz damlası kullanıyorduk ama göz damlasının amaçlı çapaklanmayı önlemek çapak geçiyor kullanmayı bıraktığında geri eski haline dönüyordu 7aylık oldu hala geçmedi dedim heralde operasyon geçirecek geçmiyor diye çok üzülüyordum 7,5aylık olduğunda kendi kendine bir anda geçti ne yaşarma ne çapaklanma hiçbirşey kalmadı şimdi 9aylık olacak çok şükür hiç olmadı birdaha çok yakın arkadaşımın bebeğinde de olmuştu kendiliğinden geçti onunkide üzülmeyin doktorda diyor zaten kendiliğinden geçiyor genelde diye ama masajları ihmal etmeyin ellerinizi yıkayıp günde 7-8kez her yapmanıza 10-15tekrar ile masajınızı yapın çapaklanma olduğunda pamuğu sıcak suya batırıp soğutup gözünü temizleyin sürekli göz etrafında tahriş kızarma oluyor korkmayın üzülmeyin geçer❤️